Teljeskörű informatikai és üzleti megoldások vállalkozásoknak

slide 4 - informatikai és üzleti megoldások

Professzionális webtárhely szolgáltatások

slider 3 - webtárhely szolgáltatás

Növelje árbevételét a VisioCRM ügyfélmenedzsment rendszerrel

slide 1 - növelje árbevételét

Optimalizált, felhasználóbarát weboldalak készítése

slide 2 - optimalizált weboldalak készítése

Informatikai és üzletviteli megoldások vállalkozásoknak

Valamennyi sikeres vállalkozásnak szüksége van megfelelő ügyfélmenedzsment rendszerre.


A Vision Consulting a VisioCRM ügyfélmenedzsment rendszer bevezetésével, a vállalati folyamatokhoz való testreszabásával, oktatásával foglalkozik.


Az alábbiakban ismerje meg Ön is a rendszerben rejlő lehetőségeket és hogy milyen értéket teremthet az Ön vállalkozásának.

A VisioCRM ügyfélmenedzsment rendszer előnyei


  • növeli az értékesítés hatékonyságát
  • könnyen a cég munkafolyamataihoz igazítható
  • segíti az ügyfelek értékesítés utáni támogatását
  • moduláris felépítésű, több tucat modullal
  • többszintű (felhasználó, csoport, adminisztrator) jogosultság kezelés
  • biztonságos, legmodernebb technólógiák alkalmazásával készül
  • teljes sales workflow management
  • nyitott, más rendszerekhez illeszthető, egyedi fejlesztések
  • bárhonnan elérhető, felhőalapú megoldás
  • rendszeres, folyamatos frissítések

Néhány modul a teljesség igénye nélkül

Értékesítés(sales)

Lehetővé teszi az értékesítési terv megvalósulásának teljes nyomon követését. Lehetővé teszi, hogy az értékesítők a tényleges eladással foglalkozzanak és ne az adminisztrációval. Készítsen tetszetős árajánlatot, kontrollálja az árstratégiát és soha nem mulasszon el többet egyetlen értékesítési lehetőséget sem.

Ügyféltámogatás(support)

Kezelje hatékonyan az ügyfelektől érkezett kéréseket, kérdéseket. Delegálja a megoldást a megfelelő munkatárshoz. Kövesse napi riportokkal csapata teljesítményét. Alakítson ki céges tudásbázist a problémák gyors és hatékony kezelésére.

Ügymenet(workflow)

Ez a hatékony és személyre szabható modul lehetőve teszi a komplex, ismétlődő feladatok automatizálást. Ezzel időt és energiát szabadít fel, hogy a munkatársak ténylegesen az ügyfelek kiszolgálására koncentrálhassanak.

Portál

Az ügyféltámogató munkatársak azonnal értesülnek az ügyfél által weboldalon rögzített problémáról. Az ügyfél is könnyedén nyomon követheti ügyei állását. A munkatársak végre a probléma tényleges megoldásán dolgozhatnak és nem a dokumentálásán.

Ajánlatot kérek → További részletek →